Durant tot el curs la classe del «Ratolí» ha realitzat un Taller d’Art on han practicat diferents tècniques: de pintura, estampació, collage, etc. I ara, en acabar el curs, han posat en pràctica tot el que han après en un quadre, així es poden dur a casa la seva pròpia «Obra d’Art». Como ha dit en  J., un dels nens de la classe: «lo hemos conseguido!!!».

Para ver todas las fotografías clicar   aquí